Helsingfors

Är hemma nu och håller på och kokar ihop lite mat :) Har ganska nyligen kommit hem från skolan också.. Har varit en ganska tung dag i och med att jag är så trött. Behöver få sova! Eventuellt blir det en liten nap efter maten :)
Har haft läkemedelslära hela dagen idag. På förmiddagen hade vi teori och på eftermiddagen räknade vi. Fick hem en övningstent också och den ska jag försöka räkna på senare. På teorin idag så satt jag och läste på inremedicin på samma gång så där var man inte så koncentrerad. Läste även på inremedicin på matpausen så det var bra :)
Håller på med esofagussjukdomar och sådant nu. Skall försöka orka genom njurarna idag också så att jag nu inte har så jättemycket imorgon dagen före tenten. Har ungefär 130 sidor kvar sammanlagt :/ Rätt så mycket men jag skall vara effektiv!
Är ledig imorgon också så då får jag sitta med näsan i boken hela dagen..Skönt med bara en skoldag till den här veckan..

Jag var ju på spinning igår med Lina :) Det var kul! Har inte spinnat sedan förra vintern då jag var riktigt aktiv.. Men det märktes nog att jag har sprungit och fått upp min kondis för jag tyckte nästan det var lite slött igår och ville ha lite mera fart på det hela :) Ska se om jag hinner och spinna nästa gång jag kommer till Närpes.
Jag kommer föresten lite tidigare än räknat. Kommer den 24 på kvällen, antar jag :) Och på måndan ska jag fråga en lärare om en sak så då får jag veta hur länge jag får vara ledig..

Vi kom hem ganska sent igår. Vi startade lite senare än räknat så.. Vi var väl framme runt 23.00 och sen var det nog bara pack och bom i säng. Jag var sååå trött! Jag orkade inte ens köra igår.. D fick köra hela vägen..

Här tycker jag allt är som vanligt. Mycket snö är det.

D är i skolan till 19.00 idag. Eller knappast så länge för han har tent och han sitter nog inte så länge :P Har skrivit en halvtimme nu så jag han är väl nog hemma efter 1½ timme ;)

Längtar hem redan! :)
Nu ska jag lägga mig ner i sängen och läsa lite på inremedicin och somna en stund...
2009-03-11 @ 15:32:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }