En skön söndag

Konstigt nog har D och jag vaknat runt 9.00 båda morgnarna nu. Typiskt när man tänker att man skall ligga läääääänge. Fast det är ju nog skönt att ha en lång dag också och hinnar göra en del saker.
Jag skall blandannat läsa på inremedicin idag.

Igårkväll gjorde vi plättar :) Blev såå goda! Det lämnade till och med över några till idag. Men jag sa åt D att nu får det nog bli paus från plättar ett tag :P
Annars igår så började vi titta på en film "Bad boys" som kom i tv men den verkade så tråkigt så vi gick än en gång över till DH :D Vi gjorde faktiskt inte så mycket annat igårkväll.. Hade det bara mysigt.

Idag har vi heller inga planer förutom att skoljobb ska göras. Tråk.

Imorgon är vi båda lediga också :) Det är aldrig fel med en lite längre helg ;)
Då tror jag att det blir stan en sväng. Skall köpa en sak som Ann vill ha från GT tills jag kommer hem i slutet av veckan :) Sen skall jag försöka spana ut en present åt henne också :)
Presenten åt D är också klar! Eller han fick välja vad han vill ha så jag ska köpa den då snart :)

Har inte så mycket att säga idag. Ha d bra!
2009-03-01 @ 09:57:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }