Dreggel och potatisklott

Har satt ut Alvin och sova nu i vagnet. Före det har vi först ätit päronpuré och sen när det blev middagsdags blev det potatis. Lite klottigt det där när händerna också skulle vara i munnen på samma gång :) Han har nog ändå varit så snäll så..
Får se hur länge han vill sova nu idag då. Rosanna kommer väl nog snart hem från frissan också. Hon skulle färga sig idag också så det skulle ta lite längre tid men no panic.

Försöker också komma på hur man får på de här armade högtalarna i det här huset. Hittar inte! Säkert något riktigt enkelt.



Här är Alvin och simmar :)


Såg föresten födelsedagsbarnet när jag for hit så jag har faktiskt hunnit gratta honom :)

Men nu ska jag brottas med högtalarna igen så att jag kan titta lite på någon föreläsning också ;P
2009-03-25 @ 11:23:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }