Design

Håller på och designar om min blogg igen.. Blir aldrig riktigt nöjd tycker jag. Och sen så skulle jag vilja ha ett helt kamera så att jag skulle kunna ta lite kort så att jag kan sätta på dem på bloggen.

Annars ikväll så är D nu just till gymmet. Jag valde att vara lat ikväll och bara ta det lungt och njuta av fredagen. Förtjänar det då jag läste så flitigt igår på inremedicin :) Men imorgon blir det joggning, gym eller simning!
Har just varit till affären och handlat lite mat tills ikväll och i helgen. Har köpt frukter som vi ska snaska på ikväll :) Tills imorgon tänkte jag göra lite räkcroissanter. De påminner så om sommar! :) Sen är burken så kul. Tänk en konservburk med deg inuti xD

Ikväll har vi också tänkt hyra någon film från Film Town. Får se vad det blir :) Det är så härligt ibland med kvällar då man inte gör någonting alls!

Egentligen borde jag tvätta lite kläder och städa lägenheten men det skjuter jag upp någon dag.

Nu ska jag fortsätta att titta på salkkarit :)
2009-03-13 @ 18:57:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }