Back to Helsinki today

Vill inte alls fara ner dit.. Tråk tråk tråk!
Men jag kommer till Närpes igen efter 2 veckor och 3 dagar :) Lite längre ledigt då också..
Värst me de här Närpesresorna är då man skulle vilja träffa allihopa men ändå orkar man inte med allt och skulle jag träffa alla skulle jag leva efter kalendern hela tiden.. Träffar man inte dem får man dåligt samvete.
Nåjaa, den här gången har jag faktiskt varit ganska lat med att träffa folk. Har mest umgåtts med Alvin :)

Mycket sömn har jag inte fått :P Hade Alvin i min säng i förrgårnatt. Han var riktigt duktig och sov från 11-4.00 och sen var det matdags. Så då bar det iväg till Rosanna och där lämna han för jag orkade inte vänta på att han skulle ätit klart.
Men det var riktigt mysigt att sova med honom :) Bara att man vaknade av minsta lilla när han rörde på sig :P Väl sådant man vänjer sig vid..

Har nyligen kommit från Kalax och jag har packat det mesta. Runt 11.00 ska Rosanna, Alvin och jag till mormor och äta blodbrödssoppa :) Efter det ska jag handla lite mat som vi ska ha med i bilen och 15.30 blir det spinning. Nu just känns det som att jag är alltför trött för sådant men jag har inte motionerat så grymt nu dessa dagar. Vara bara ut och gick med barnvagnet till mormor i fredas och inget annat.

Och sen så det här läsandet.. Igår kom jag nästan inte alls framåt :/ Ajaj. Dåligt av mig. Men jag ska läsa en halvtimme nu före det blir mat och sen hoppas vi att det är ljust länge så att jag kan läsa i bilen.

Ha d bra!
2009-03-10 @ 09:29:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }