Ändrade planer

Nu borde jag egentligen sitta i skolan och lyssna på en föreläsning. Började först 13.15 idag med läkemedelsräkning och slutade ganska tidigt för att föreläsaren inte fått upp sin powerpoint på nätet och tyckte då att vi ska sluta. Nog kan man ju ha en föreläsning fastän vi inte har våra papper.
Tyckte då att jag inte orkar sitta i skolan i 1½ timme och stirra då jag ändå kan sitta hemma och lyssna på föreläsningen. Nog för att jag inte lyssnar så aktivt nu just. Föreläsningen slutar 18.00 så det är inte så länge kvar ;P

Har just satt in lite kyckling i ugnen så det är klart efter en timme så det är passligt tills föreläsningen är klart och tills D kanske vaknar :) Tänk att det där kyckling som är så gott kostar inte ens 2€ :) Bra för en studerandes plånbok. Skulle man bo ensam så skulle man ju äta för 2€ på 3 dagar :D Ni som inte vet så är det 3 kycklinglår i en låda.

Ikväll tror jag att jag ska skippa springandet. Tycker jag är så trött i benen. Ska istället vara flitig med inremedicinläsandet :)
Idag ska jag fortsätta med Diabetes 2 och läsa så mycket jag bara orkar. Vilket inte är så mycket :P
Fattar inte hur andra orkar läsa så mycket!

Jag fick föresten byta grupp i näsmag-sondnedsättning! Jeij! So long Helsinki! Usch, jag är så trött på Helsingfors nu just. Vill hem till Närpes. Far på torsdag efter klinisk vårdlära och kommer igen på tisdagkväll.
Jag ska spinna i Närpes på tisdagen :) Kommer bli kul!

Igår skulle jag hämta en topp åt Ann från GT men den var inte som förväntad. Inte heller en klänning. Så det blev inget då. Men imorgon efter skolan ska jag igen och titta till GT och H&M för att se om det finns det hon vill ha :)
Måste se det imorgon då och hoppas på det bästa!
D och jag var och åt till McDonalds igår. Ajajaj åt oss! Nåjaa, vi är ju ganska duktiga på att inte äta ohälsosamt :)

Imorgon börjar jag 9.00 med läkemedelsräkning och vi räknar imorgon. Efter det har vi klinisk vårdlära med matning :) Vi ska ta med mat som vi vill äta själv så för mig blir det joghurt, banan och tripp :) Undrar om vi måste gegga på eller om vi får vara snälla patienter. Kommer bli kul säkert :P

Imorgon får vi också studiestöd! :D Jeeeij! Fast hyran ska ut genast :/
Men lite mer på kontot får man..Tur man ska fara hem till Närpes så mamma och pappa får betala det mesta :P De far till södern på söndag. Så fräckt! Jag vill också.

Men men.. Ska sätta på lite ris nu att koka.
Morjens!
2009-03-03 @ 16:30:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }