Varvar ner...

Alvin har åkt hem och jag har varit i bastun :) Så skönt.
Sover även hemma hos mamma och pappa för en gångs skull inatt för Dennis är med två killar från Tolvis till Hangö och Ekenäs efter lite flyttgrejs. Kommer hem igen imorgon men då ska han nästan genast i jobb och jag ser inte honom förrän kvällen.

Jag måste även gå och lägga mig så småningom så att jag orkar vara vaken i jobbet imorgon. Full lång dag imorgon. Och efter jobbet så kommer Alvin att vara här med min far men då jag kommer hem överlåter han Alvin åt mig :P

Och om ni känner att det luktar bränt från K-hallen i Närpes så är det jag som glömt bullorna i ugnen! Haha.. Det skulle vara pinsamt minsann.

Ha en bra kväll och godnatt :)
2009-06-03 @ 20:23:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }