Tisdag

Godmorgon på er alla! :) Här är det regn och tråkigt väder.. Som tur ska jag i jobb klockan 12-18 så jag slipper se detta elände. Vart tog sommaren vägen!? Det var ju så härligt där i slutet av maj och första veckan i juni ungefär.. Tur att jag ändå fick en härlig solbränna då iallafall :)

Jahaa.. Vad ska ni hitta på idag då medan jag är i jobb?

Jag har just varit i duschen och ska bara vänta att D är klar så ska vi gå ner och äta frukost. Sen bär det av i jobb.
Efter jobbet ska jag träffa Jennifer en stund :) Dock hinner jag inte vara världens längsta med henne ikväll för jag måste packa ihop lite saker tills imorgon då vi åker på AC/DC till Helsingfors! Jeij!

Vi hörs!

2009-06-16 @ 09:11:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }