Städa

Nu måste jag börja dammsuga innan mamma kommer hem!
Trött som attan är jag men det måste ändå göras..

Jag skulle vilja orka gå ut och springa lite också. Men nu är jag så trött efter jobbet och idag är det så kallt och regnigt så jag vill inte ens gå ut. Kanske hinner jag imorgon efter jobbet.

Ja by the way så måste jag i jobb imorgon fastän det var meningen att jag skulle vara ledig. Det är så många som är sjuka nu just så chefen frågade om jag kunde vara imorgon också. Han sa helst 4 timmar så hjälper men jag tyckte att jag kan lika bra vara en hel dag. Eller 6 timmar ska jag vara. Ska baka imorgon till mitt kalas ;)

Men nu bye
2009-06-04 @ 16:31:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }