Sol och skönt

Godmorgon på er alla!

Jag har nog vaknat för en tid sedan redan men jag har snåssat på lite här hemma. Har varit i duschen och sen så har jag rensat lite i mina handväskor. För igår när jag skulle åka till Shasso så skulle jag byta handväska och märkte att jag hade en massa skrot i väskorna! En massa onödigt att gå runt och bära på.

Som ni kanske just märkte så ändrades mina planer igår. Jag tänkte ut med Ann men hon skulle till något folk jag inte känner så bra så jag tänkte att jag kommer bara att ha tråkigt där då jag inte känner dem. Så jag bestämde mig för att åka till Shasso då där alla flickorna var samlade. Riktigt kul hade vi!

Lina kom dit också lite senare på kvällen :) Och sen så for vi alla med taxi till Fagerö. Jag tycker det var ganska lite folk den här gången? Eller bara inbillar jag mig. Det var kanske mera äldre folk nu än första gången!
Den här gången hann jag faktiskt inte bli trött på Fagerö så det gick ganska så smidigt :)

Nu ska jag ut i solen!
2009-06-21 @ 11:00:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }