Soffan

Sitter i soffan nu hos Dennis och chillar. Har nyligen kommit hemifrån och där har jag grillat två svansar. Så vi har ätit sallad och kött hos oss. Gott var det!

Då vi for hitåt var vi en sväng in till affären och köpte mjölk och jag var starkare än mitt chipsbegär! Bra Ama! :P Men jag har faktiskt ätit chips 2 gånger den här veckan så det borde ju räcka bra till. Det är inte lätt att vara chipsmonster.

Nu ska vi inte göra så mycket mera ikväll. Kanske kommer det någon bra film på tv.
Dennis är ledig i två dagar nu och imorgon och jag börjar 13.00 först. Så jag får ha semester ända tills lite över 12.00 imorgon :P Det har varit ganska skönt att vara ledig så länge. Nästa vecka är jag ledig bara tisdag och söndag.

Nu ska jag surfa runt lite ;)

2009-06-21 @ 19:52:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

jobbigt o skala dom!

2009-06-21 @ 20:43:05
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Madelene - Malle

Skönt med sovmorgon imorgon då?



Hoppas du haft en bra dag?





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-22 @ 00:12:15
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }