Småpyssel

Nu har jag dammsugit hela huset :) Inte lika noga som mamma skulle ha gjort men hon får nu vara nöjd nu då pappa och jag har städat!

Har nyligen renskrivit busslistan för AC/DC-konserten. Det kommer säkert mer folk och någon faller bort ännu men jag ville skriva en lista färdigt. Jag och D ska gå och kruxa av att folk är med och att de betalar ;) Det är den 17.6 konserten är! Fick det fixat på jobbet att jag är ledig.. Men jag jobbar igen nästa dag så för mig blir det en lugn konsert :) Skönt det också. Bara att jag kommer att vara trött på alla fyllisar i bussen då jag vill sova och vara pigg nästa dag då jag ska i jobbet.

Jag tänkte hjälpa D med en skoluppgift som ska vara in imorgon men jag kan ingenting om den där uppgiften så tyvärr kan jag inte hjälpa honom. Måste göra den tillsammans då han kommer ur jobbet. Värst bara att han kommer ur jobbet först 21.00 och jag är dödstrött redan och jag ska tidigt upp i jobbet på morgonen.

Jeje :D
2009-06-04 @ 18:41:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }