Ska snart börja åka

Ska snart börja åka. Måste bara packa ihop mina saker. Ser ut att komma regn närsomhelst så det är väl bäst jag klär på mig dem genast. Annars slår jag vad om att det börjar regna då jag sitter på cykeln och inte har dem på mig :P



Har inte fått tag på Jennifer ännu så jag vet inte riktigt ännu hur kvällen ser ut. Emilia åker till New York imorgon så vi ska vara hos henne ikväll och ha "avskedsfest". Inte fest direkt heller men jag hittar inget annat ord :P
Sen ser vi inte E på några månader! Sad but true.

Jess. Men vi hörs!
2009-06-12 @ 09:07:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }