Packat och klart

Nu är jag nästan klar för avfärd :)
Ska bara packa mina saker i väskan, äta frukost och sminka mig lite och sen är jag klar!

Då bär det av mot Närpes Busstation och där ska Dennis och jag leka resledare och ta betalt av passagerarna. Hela vägen ska vi sitta med mikrofonen och guida människorna. Eller inte! Hahahha :P

Ska även breda lite smörgåsar att ta med på resan :) Jag kommer att ta med min dator i bussen så ni får lite uppdateringar på vägen ;)

Här i Närpes är det fint väder idag och de har lovat fint där nere i Helsinki också! :)
Men nu frukost. Bye
2009-06-17 @ 07:34:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }