Mätt!

Nu har vi ätit god mat :) Ann-Britt hade gjort köttrullader av älg med mustapekkaost inuti och en sås till detta och nypotatis. Jättegott! Mätt är jag också nu.

Ann-Britt och Bjarne menar åka och simma. Jag skulle också vilja på ett och vis vilja simma men jag har inte med några simkläder så det får va. Jag får simma imorgon igen :) Duscha skall jag iallafall! Måste få bort solkräm och havsvatten av mig.

Nu börjar jag bli trött i ögonen.
D ska i jobb imorgon också så jag åker hem redan 9.00 imorgon så då ska mamma och jag ta våran "tradition" och spela spel på förmiddagen. Kul det! :)

Vi höööörs!
2009-06-27 @ 19:33:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }