Matlagning och lite stress

Nu har mamma och jag stressat runt lite i affärer. Eller mest mamma är stressad, jag har tagit det lilla lugna för det mesta. Vi har varit till Lidl där jag köpte dricka tills imorgon. Tänk att jag köpte 11 flaskor dricka för 20€. Det är inte så ofta längre man får så billit då man ska ha cider och sådant. Öl får man ju ganska billigt ännu men.

Sen var mamma in på Halpa-Halli och köpte en liten "välkomstkorg" tills de åker till villan ikväll.

Sen for vi till mataffären där vi köpte lite mat tills idag. Idag blir det nypotatis och knackkorv :) Enkelt och gott!

Har hjälpt mamma med en gurksalsa. Kan ge er receptet på det också ;) Vänta lite så ska jag ta lite kort!

;)
2009-06-19 @ 11:07:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }