Kvällsbit

Nu har Dennis och jag ätit lite kvällsbit. Lite smörgås och sånt :)

D ska ännu ha kaffe men sen är det nog sängen som gäller. Iallafall för mig för jag ska tidigt upp.

Syster har varit till Vargholmen idag och hon sa att vattnet var så isande kallt idag. Hur kan det svänga så snabbt? Igår låg ju Jennifer och jag länge i vattnet och tyckte det var så skönt. Alvin var iallafall lika glad i vattnet idag som igår sa syster. Fast han ville inte sitta så lite kallt var det väl nog.

Nej nu ska jag avrunda för idag.
Godnatt med er!
2009-06-29 @ 20:58:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: vesna

jaaa verkligen :(

2009-06-29 @ 23:00:09
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: steph

kikar in :D

2009-06-30 @ 13:25:37
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }