Kväll i Kalax

Hejsan igen! Sitter i Kalax nu och mixtrar på med min dator.. Det här nätet är inte så snabbt här men det går för sig..

Har varit hemma ett varv nu som ni kanske märkte i förra inlägget. Lekte där med Alvin en stund och jag matade lite kvällsgröt åt honom. Den där lillkillen utvecklas så grymt! Idag steg han upp själv och stå i soffa och tog tutten som var på fönsterbrädet :)

Imorgon ska jag sova länge! Eller nåja får se hur länge jag sover. Dennis åker i jobb till klockan 9.00 så jag kommer säkert att vakna den tiden. Jag ska till J&P och äta med mamma imorgon runt 11.30. Andra planer har jag inte! Skönt att inte alltid vara helt fullbokad.

Nu ska jag dra mig härifrån. Bajj!
2009-06-09 @ 20:35:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }