I väntan på mat

Hejsan på er! Sitter hos Alvin nu och håller på och kokar lite mat..
Efter jobbet idag så gick jag först och bytte mitt armband till ett mindre och sen gick jag till apoteket och köpte twinrix. Försökte också ringa till Hvc men de sa att jag måste ringa imorgon mellan 10 och 10.30 för att få en tid.

Janå efter det gick jag med Alvin och Guy till affären. Handlade lite lax och nypotatis att äta idag :) Mums! Även senapssillor ;) Jag har inte ätit något ännu idag så det ska passa bra med lite mat.

Imorgon är jag ledig och då ska jag sova läääääänge! Är så trött. Ska även bara slappa hela dagen och inte göra något alls.. Eller kanske något :P

Vi hörs! ;)
2009-06-09 @ 13:29:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

jo tack det är fint hr med :)

2009-06-09 @ 13:51:36
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }