Hemma i Finby

Sitter hemma i Finby nu och laddar ner lite musik till D's USB-sticka som han ska ha i bilen. Jag ska på samma gång ta med mina rentvättade arbetskläder och ta med min dator :)
Mina kläder blev ganska så smutsiga sist jag var i jobbet för jag tappade 4 joghurtburkar i golvet så jag hade typ en hel burk på mina byxor. Sen så blev jag ganska nersmutsad då jag brottades med fruk och grönsaker med deras mylla :P

Jag fick en påse med tvättmedel från jobbet men det var vanligt tvättmedel och jag klarar inte av sådant. Jag måste ha sensitive. Annars känner jag den där tvättmedelslukten hela tiden och jag blir galen i min näsa. Så jag har alltså inte fått någon ny påse med tvättmedel nu så får se när och om jag får :P

Oj vad det började regna nu!
2009-06-14 @ 17:11:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }