Hem ett varv

Nu har jag varit hem ett varv till mamma och pappa. Där var även Rosanna, Guy och Alvin. Vi åt lite rabarberpaj och drack kaffe och limonad.

Jag haffade också med mig lite rabarber så jag tänkte göra lite rabarberkräm senare ikväll.

Innan jag for till Finby tog D och jag med hunden Bianca i bilen och for till Vargholmen och simmade lite. Eller D och jag simmade inte men vi tänkte att Bianca vill svalka av sig lite. Men det verkade som att hon inte riktigt gillade vatten :P Dennis bar ut henne i vattnet så att hon fick simma in till land igen. Det gick riktigt bra. Har lite bilder sen att visa upp åt er!

Dennis tänkte åka till gymmet nu och jag funderar om jag ska åka med också? Men på ett och vis skulle jag vilja sitta ute i solen nu då det är så fint men sen skulle jag även vilja träna lite. Dock är inte gym riktigt min grej och D ska vara där så länge så jag tror jag skippar det. Kanske jag går ut och springer istället :) Så då får jag vara i solen på samma gång!

VI får se vad jag gör ;)
2009-06-23 @ 17:07:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }