Gårdagen

Ska berätta lite om gårdagen nu då :)

Vi for klockan 10.00 på morgonen från Närpes Busstation. D och jag gick runt och samlade in pengar av folket och kollade så att alla var med. Så bar det av mot huvudstaden!


Amanda, Ann och Amanda i bussen


Efter ett X antal rök- och pisspauser och en matpaus i Humppila så var vi framme i Helsingfors. Där tänkte vi inte först hitta en parkeringsplats. Men vi blev visade vart vi skulle. Då var klockan endast lite på 16.00 och portarna skulle ju öppnas först 17.00 så då satte vi oss i gräset och drack lite bira.

Ann, Amanda och Micke


Dennis med sin glass


Jag

Det var riktigt behagligt att sitta där i gräset och ta det lungt med lite dricka. Just precis sånt gillar jag!

Portarna öppnade ju 17.00 men vi tyckte att vi inte hade så bråttom så vi gick lite senare. Då vi gick in så åt vi först lite. D och jag tog en pizzaslize som kostade 6€! Herregud vad dyrt.




Amanda x 2 i folkmassan


Massor med folk! Det var smockfullt! Ungefär 5 gånger Närpes storlek med folk.

Vi hade tur med vädret! Soligt och fint! Blåste ingenting inne i stadion.

Och vet ni vad!? Jag tog inte med något ID in på stadion för jag tänkte att jag inte skulle dricka något och om jag skulle köpa något så skulle jag nog få ut. Men då hade de det systemet att de hade ett avgränsat område där man var tvungen att dricka och jag slapp inte in dit! Jag bara att jag är nog som 20 år men :P Men först lånade Mandis Ann's ID och sen lånade jag Ann's ID så då slapp vi båda. Fast skillnaden är ju att jag är 20 och Mandis 16 :P Nåja skit det samma. Nästa gång ska jag iallafall alltid ta med mitt ID :P Det där var en konstig mening men ni fattar ;)


MÄKTIG konsert iallafall!

Nu ska jag gå! Bye ;)
2009-06-18 @ 20:46:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }