Går mot kväll

Sitter i Kalax i soffan nu och kollar på Allsång på Skansen och äter min nylagade rabarberkräm :)
Jag matar ihjäl de här männen :D Men jag älskar mat juh! Både att koka och att äta.

Jag börjar först 12.00 imorgon men Dennis börjar 9.00 så jag kommer antagligen att åka upp med honom imorgon på morgonen. Så hoppas jag att jag får ta del av solen lite ;)

Klockan 20.00 imorgon är det premiär för mig i byaligans fotbollslag! Gud vad kul det kommer att bli! Sofia och jag är enda flickor som ska spela med och mot vuxna män :P Sabina skulle också ha varit med om hon inte haft brutet ben. Men det kommer att bli kul att spela fotboll. Längesen! Saknar fotbollen. Men imrn är det debut ;) Hahaha.. Mycket lägre nivå på spelet men vi kommer iallafall ha kul och det är viktigaste!

Nu ska jag gå upp börja ta kväll så småningom! :)
2009-06-23 @ 20:59:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }