Fredagkväll

Nu har vi ätit oss proppmätta på grillade biffar, majs och halloumiost + sallad och örtbatong. Underbart gott! Är proppmätt nu. Skulle även vilja smyga ner något chips i min mun men det känns som att jag inte orkar.
Kanske sparar dem tills imorgon :) Men bara kanske :P

Ska gå i bastun snart och ha det skönt. Håller nu just på och kollar på Singing Bee i tv :) Härligt att kunna se svenska kanaler igen!

Har även försökt mata lite kvällsgröt åt Alvin men det smakade inte idag :P

Det blir ingen lång kväll för mig ikväll för jag ska upp tidigt imorgon igen. Vill inte vara lika trött imorgon som jag var idag. Det var hemskt!

Ha en bra fredag allesammans!
2009-06-05 @ 19:16:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }