Första arbetsdagen!

Hejsan hoppsan! Nu har jag slutat min första arbetsdag för i sommar :)
Fick mycket att lära mig den här gången. Jag ska få "baka" bullor och bakelser. Eller jag ska bara sätta in dem i ugnen att grädda. Men jag måste lära mig namnen på bullorna och bröden. Att veta skillnad på olika brödsorter som ser lika ut!


Gårdagens jordgubbar.


Nypotatis och "gräddblöjte"! Ljuvligt!

Snart ska jag äta en helgrillad kyckling :) Mums! Har ännu inte ätit något idag förutom en smörgås i arbetet så jag är lite hungriger nu!

Imorgon jobb igen från 7.00 till 15.10. Lite längre dag imorgon så då måste jag nog ta med mat.
2009-06-03 @ 12:36:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: *nyfiken*

var jobbar du i sommar ?

2009-06-03 @ 16:53:30
Postat av: Amanda

Jag jobbar i en stor mataffär :) Får göra lite dittan och dattan.

2009-06-03 @ 17:43:16
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }