En ny måndag igen

Godmorgon på er alla! :) Nu är det en ny vecka och en ny måndag igen och vi går sakta men säkert mot juli månad. Lite hemskt det att juni redan har gått förbi snart.

Jag sitter i Kalax nu och väntar på frukost. Eller jag vet inte ens varför jag väntar för det är ändå jag själv som måste fixa det åt mig själv :D Jo, jag väntar så att jag får äta frukost tillsammans med D och han kokar gröt och kaffe så det tar en stund.

Märkte en sak i morse. Jag har fått så mycket bättre hy i ansiktet nu då solen har fått gassa på och jag simmat i havet och så :) Nog för att jag alltid har haft relativt bra hy men här tidigare i vår så fick jag lite acne men nu är det rent igen!

Efter frukosten ska jag åka hem till mamma och pappa. Eller det är bara mamma hemma för pappa jobbar. Sen ska jag själv i jobb till kl.11.00 och slutar 17.00.

Vi hörs snart igen ;)
2009-06-29 @ 07:15:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }