Eftermiddagen på stranden

Efter jobbet handlade Ann och jag lite mat att ta med till stranden och sen for jag hem och packade ihop mina saker och Ann kom då och hämtade mig. Så bar det av till Vargholmen. Där var det underbart väder! Riktigt riktigt skönt. Jag skulle inte ha klarat av att vara hemma i det stekvarma vädret. Det var så skönt att vara vid havet där det fläktade lite.


Vårt pick och pack.


Jag har faktiskt blivit lite brun :)


Jag på stranden.


Söta Ann på stranden :)

Imorgon är jag i jobb från 7 till 13.00 och då åker Rosanna, Guy, jag och Alvin till stranden. Kul! Kommer bara att ha fullt upp med att kolla var Alvin håller hus :P

Nu ska jag upp och sova! Natti
2009-06-26 @ 20:59:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ann

Åj gud hör snygg miin man har ;P

2009-06-27 @ 01:51:24
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }