Bebis och bröllop

Nu har vi varit ute ganska länge. Vi väntade på att bröllopsgänget skulle far om hos oss och vi skulle vinka til brudparet :) Alvin fick vara med och vinka också ;) Brudparet kom körandes i en röd gammal lastbil. Landet you know ;P

Jag har nyss matat honom och nu byter mamma blöja på honom. Sen ska jag gå ut och gå med honom i vagnen så att han somnar en stund. Han får inte sova länge men en liten stund.

Väntar ännu på Joanna och Kimso. Joanna sa att hon skulle sova lite innan de skulle komma hit så det tar väl en stund. Hoppas även att det blir grillat ikväll! :)

Men nu ska jag gå ut med vagnen!


2009-06-13 @ 16:15:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }