Vrålhungrig!

Sitter hos Alvin nu och Rosanna kokar mat åt oss :) Jag är så himla hungrig! På jobbet åt jag bara en gris (åter igen en sockerbulla) och god var den men den var ju inte så mättande.

Arbetsdagen idag har varit så himla stressig så jag är upp i varv ännu. Jag hade som tusen saker jag borde få gjort. T.ex. var det ju ganska mycket bröd och till på köpet kom det en STOR pall från Vaasan och chauffören sa att det har troligen hänt något fel att vi har fått för många häckar med bröd och en del av häckarna var S-markets. Janå då fick jag gå genom bröd för bröd och med fraktsedeln och kryssa av en för en. Jobbigt!

Sen skulle jag grädda mer bröd, beställa bröd tills imorgon och måndagen. Sen ser jag att all frusen batong är slut och då frågar jag "Hör det här till mitt område?" och jag det gjorde det. Sen då jag beställt det så säger en i personalen "Det där kommer automatiskt..". Jaha, men vi får lite extra då :P

Nu ska jag leka med A.
2009-07-31 @ 12:32:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

planer för dagen? =)

2009-07-31 @ 13:12:42
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skorna är från have2have :)

Vad har du för dig då?

2009-07-31 @ 13:16:56
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: mikaela

finn blogg kom och kolla min blogg

2009-07-31 @ 13:53:09
URL: http://finlandmicken.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }