Blues at the beach

Jag var ju som sagt på Blues at the beach igår. Vi tänkte nästan inte alls åka dit i och med att det var så dåligt väder men sen tänkte vi om vi ändå skulle åka dit ett varv där på senan.

Vi kom väl dit lite efter 21.00 på kvällen och det var nästan inte alls något folk där då så arrangörerna och många andra tänkte att det kommer säkert att bli en flopp i år och suckade att alla tillställningar kommer nog att dö ut.


Ett bluesband många rockade till.

Men vi konstaterade att folket i Närpes åker ut bara senare och senare så där vid 23-24.00 tiden så var det plötsligt över 200 inbetalade och det kom bara mer och mer då vi for hem. Så det blev nog lyckat i år också fastän vädret inte tänkte vara det bästa. Scen hade de inomhus det här året men nog var det ganska bra ändå. Klart det är annorlundare feeling då scen är utomhus men man kan inte göra något åt vädret.


Minsta husvagnen jag sett någonsin!

Jag var nykter igår och det var kul ändå! Personen själv är ju tråkig om han anser att man inte kan ha kul utan alkohol. Jag mår iallafall bra idag och hade kul igår! :) Synd bara att det inte var så många i min ålder ute.

Vi for hem där 24.00 tiden i och med att Dennis skulle i jobb på morgonen och annars så blev ju folk så fulla och odrägliga så man orkade inte mycket längre.

2009-07-26 @ 10:10:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda Q

Åh vad kul! =) Jag har lagt till dig nu ;D Lägger du till mig?

2009-07-26 @ 12:48:46
URL: http://lindaq.se
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }