Underbara timmar på stranden

Här ska ni få lite bi
Bilder av Ann's och min dag på stranden :) Härligt var det!
Kul att umgås med Ann bara på tumanhand!

Vi var ensamma på stranden bortsett från en husbil men den var en bit ifrån oss. Där på slutet kom det 3 människor till men annars var vi alone :)



Ser lite arg ut men jag kisar på grund av solen :)


Ann ihopkrupen på stranden :)


Jaaag! :)


Coca-cola ur glasflaska är det godaste som finns!


Semlor med creme bonjour med svartpeppardill-smak :) Love it!


Vattenmelon på sommaren är det bästa! Nami!

Imorgon ska Ann och jag till stranden igen och de har lovat bra väder! :) Kul!
2009-07-01 @ 22:16:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Vilka härliga strandbilder! =)

2009-07-02 @ 08:52:44
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }