Trööööött!

Godmorgon på er! Här sitter en mycket trött Amanda. Har inte jobbat på 4 dagar nu så det känns som en evighet sedan och jag har ju fått ha sovmorgnar nu så det är lite tungt. Men imorgon börjar jag 11.00 så hallelujah för det :D

Idag slutar jag 15.00 och då ska jag åka till mormor där min kusin (Fanni) är ensam med min andra kusin (Roosa) :P Mormor skulle till hvc ett varv så Fanni ska vara barnvakt lite och på samma resa ska jag ta med Alvin och vara barnvakt åt honom så att Rosanna och Guy får måla i huset. Alvin tyckte ju att det var så kul att leka med Roosa :)

Ojoj, om jag ändå skulle få lägga mig ner och somna om.. Men icke! Nu ska jag vara aktiv :P
2009-07-08 @ 06:34:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

aah jobbigt ;D jag jobbar med idag och är trött som jag vet inte vad ;D

2009-07-08 @ 06:56:00
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Ivana

Det som är tur är att kroppen till slut glömmer att man är trött och kan hålla igång i en evighet. :)

2009-07-08 @ 08:30:42
URL: http://haveyoursayfirst.devote.se
Postat av: lantmys

Sv: Jag tror inte man är fastspänd hela resan, man är ju inte fastspänd i stolarna jämt heller, så man spänner väll bara fast sig när det är landning etc? :)

2009-07-08 @ 08:33:04
URL: http://lantmys.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }