Tar det lungt före jobbet

Sitter hemma nu med mamma och pappa. De kom hem igår efter en veckas roadtrip i Finland.

Själv var jag ut på en cykeltur innan jag kom hem och det var riktigt skönt då nästan ingen annan var vaken ännu :) Borde satsa mer på morgonmotionering för det är som skönast då, då man får vara för sig själv nästan. Sen kan man ju säga efteråt att man redan har det "överstökat" från morgonen så då behöver man inte tänka på det mera den dagen ;)

Jag ska snart ta mig en sväng i duschen. Blev lite svettig då jag cyklade så flitigt. Men jag måste chilla lite först :)
2009-07-12 @ 08:49:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }