Sovtime

Jösses vad tiden går fort. Ser att jag senast skrev ett inlägg för över 7 timmar sedan! Har heller inte varit så aktiv att sitta vid datorn idag och ikväll. Har haft annat för mig.

Hemma hos mamma och pappa har jag umgåtts med systrarna, kusin och systersonen :) Jag har varit riktigt rastlös idag så det är inte klokt! Så jag gick igenom mina kläder och gav en massa åt kusin. Hon har så svårt att hitta kläder då hon är lite mullig och hon får på sig mina kläder. Tyckte det var snällt av mig :)

Halv 8 ikväll samlades vi tjejer vid Tinas glass och planerade kräftskivan. Det var riktigt mysigt att sitta där och chilla :) Handelslistan är klar så jag ska handla allt imorgon!

Vi var dock lite oense om vad vi ska göra den kvällen. Vissa vill bara vara hos Sosso, vissa vill till Åminne på skumdisco och vissa vill bara ut men inte till Åminne. Jag hör till dem som inte skulle vilja till Åminne men jag sa att åker alla andra åker jag också. Men nu känns det som att jag inte ändå skulle alls vilja dit... Vad svårt det är! Jag ska ju ändå jobba på söndagen så jag vill inte vara alltför trött.. Vi får se på lördag då.

Idag har det hänt något hemligt! Ni får nog veta senare ;) Bara några vet ännu! Hahaaa..

Nu ska jag sova. Godnatt! Men jag ska begära massage av D först ;)
2009-07-30 @ 20:53:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }