Sömnig efter jobbet

Goddag! Känns så härligt nu då jag har jobbat för fullt och klockan är bara snart halv 3 på dagen! :) Nice!

Har just ätit lite spagetti och köttfärssås och till efterrätt en gris. Alltså en bulla :D Närpes Bröds grisar är så goda!

Annars idag så har jag ju varit i mjölkskåpet först och plockat. Sen har jag fått beställa bröd helt själv idag och det känns som att jag beställt alltför mycket! Vi får se imorgon då, då jag ska plocka upp varorna ;)

Men nu tänkte jag hämta en filt och somna på soffan :)

Ps. Joanna är hemma nu!
2009-07-27 @ 13:21:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelica L

Hoppas du får en härlig kväll :D

Kram

2009-07-27 @ 20:02:29
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }