Soffan

Sitter i soffan nu och datanördar lite. Har varit ett varv till mormor med mamma och hämtat hem räkningarna och bara annars suttit och småpratat.

Rosanna håller på och syr en dataväska åt mig :) Blir riktigt snygg! Provade just väskan och den passade riktigt bra. Hon ska bara göra det sista på den ännu och sen är den klar!

Hör hur Alvin sparkar i babymonitorn nu för det bara sprakar och nu hör jag att han pratar för sig själv i vagnen :D Hahaha. Låter så sött!

Vi ska väl börja fixa lite mat åt oss nu innan jag måste till jobbet till klockan 15.05 idag. Får se vad det blir för gott ;)

Vi hörs!
2009-07-26 @ 10:21:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }