Snart är det helg

Godmorgon :) Snart är det helg! För mig är det helg efter 21.05 ikväll då jag slutar jobba. Är ju faktiskt ledig hela helgen :) Lyx!

Jag ska snart cykla iväg och åka via hem med lite smutstvätt och sen cyklar jag till mormor där morbror och kusin är också. Hinner ju före jag börjar jobba 14.05. Om ni undrar varför jag inte tvättar kläderna här är för att de har vanligt tvättmedel här och jag måste ha sensitive, annars kan jag inte leva. Så därför!

Idag satsade jag på en allergitablett innan jag åker iväg med min cykel. Det är så mycket ryps och sådant ut efter vägen och det luktar så starkt så min näsa börjar rinna. Igår tog jag ingen och det ledde till att jag fick sitta och hänga snor i kassan i några timmar innan det lugnade ner sig :P

Vi hörs säkert mera ännu! ;)
2009-07-17 @ 08:39:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }