Smutsiga och undrande blickar

Idag var jag en sväng in till affären med Alvin och handlade lite jordgubbar, citroner och lime. Satte Alvin i kärran där barnen får sitta.

Då jag kommer där så får jag en massa smutsiga, undrande, kontrollerande blickar från andra människor. Och de flesta var kvinnor som var sådana!

Jag visste ju direkt va de tänkte så jag tänkte riktigt att jag borde ha en stor skylt där det står "NEJ DET ÄR INTE MITT BARN, DET ÄR MIN SYSTERSON!". Ja, herregud vad jag tillika blev irriterad men tillika tyckte jag det var kul att människor kan vara så fåniga :P
2009-07-21 @ 16:54:03 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Postat av: Leia

Så gott med jordgubbar och grejer! =)

2009-07-21 @ 19:43:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }