Sleepy



Amanda börjar bli trött nu. Genast man sätter sig ner och får lugna ner sig så blir man riktigt trött. Har varit så upp i varv hela dagen. Imorgon får jag som tur sova lite längre! Jag börjar först 14.05 och Dennis börjar 10.00. Så jag skall stiga upp någongång och börja göra något före jobbet.

Dennis färgar håret sitt. Igen. Samma färg som sitt eget så jag vet inte riktigt vad det är för mening :P Men "Det vårdar ju håret!". Ja, kanske det är lika bra eller bättre snarare att köpa en hårinpackning istället? :D
2009-07-09 @ 19:48:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sV: ja, det kostar att vara shopaholic! =)

2009-07-09 @ 20:01:48
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Leia

Har tvättat bl.a, skönt att få allt rent.

Vad har du gjort förutom att jobbat?

2009-07-09 @ 20:08:01
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }