Sitter hemma

Sitter hemma nu med två laptopar framför mig. Försöker installera trådlöst internet åt mamma och pappa men det vill inte fungera! Har tagit bort det nu och nu ska jag installera om det.



Det är lite datanördvarning om det ser ut såhär :P Tur som det är så händer det inte precis ofta..



Jag är ganska så trött som ni kan se på bilden. Ikväll ska jag ta med egen bil till Kalax så att jag får sova ut en morgon! Fast då börjar väl Dennis pappa att spika och hamra eller något sådant typiskt :P

Håller på och installerar om det här nu får se vad det blir till!
2009-07-06 @ 08:12:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }