Sista kaffepausen

Hej på er! Sitter och har min sista kaffepaus för idag :) Jag dricker dock inget kaffe ;) Nu just är det surkaka och mjölk som gäller Gott!

Det är mycket folk idag och handlar. Jag har mest snurrat runt i posten tycker jag idag. Kul det också :) Bara att det är så mycket att tänka på i posten. Men det går! Har räknat postförskotten nu och det fattas en del pengar så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Skickade just åt Dennis att han måste vika in här och köpa en Onnensanat lott åt mig då han slutar :P Jag vinner inte om inte han är med och köper ;) Jag är lite skrockfull!

Usch, snart har min paus gått. Det går så fort.

Då jag kommer hem till Kalax ikväll så kommer det vara middag där. Vi kommer att få lax (igen). Gott ska det bli!

Hoppas ni haft en bra dag!
2009-07-10 @ 17:44:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i 4 dygn och kan redan nu plocka ut över 1100 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att lämna en kommentar i min blogg http://metrobloggen.se/13579

2009-07-10 @ 18:38:41
Postat av: 'Sarah

Sv; Hihi joo pengar är viktigt ;) Hahah jag ska till Marocko! :) Åker om 7 timmar bara !! :D Puss

2009-07-10 @ 23:17:11
URL: http://zsarahs.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }