Sådär efter jobbet

Helu! Sitter hemma nu och väntar på att en bil ska komma hem hit så att jag får fara efter Jenni och åka med henne och äta mat! :D Pappa och Joanna är till hvc nu just så jag måste väl bara vänta snällt.. Men jag är hungrig!

Som tur har jag lite Novelle Citronelle att dricka ;)

Arbetsdagen idag var ganska stressig. Först skulle jag grädda all bulla och bröd, plocka bort gammalt bröd, rengöra bulladisken, plocka nytt bröd i hyllorna. Sen fick jag höra tjat hela tiden om att osten måste plockas fram men jag tyckte det nog var lite knappt om tid för det. Sen har jag beställt bröd, packat ännu mera bröd och ställt till inför imorgon! Tiden går så fort då man har mycket att göra.

Tror jag nu ska sätta mig i solen en stund då det en gång är fint väder!
2009-07-29 @ 12:26:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Tack så mycket! :D

2009-07-29 @ 15:47:45
URL: http://thjossan.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }