Så mycket annat på G idag

Hej på er! Som ni kanske har märkt så har jag inte varit så aktiv att blogga idag och det är på grund av att jag haft så mycket annat.

Då jag kom hit till Finby på förmiddagen så var Rosanna och Roosa här och målade och Alvin sov. Då tyckte Rosanna om jag och Roosa kunde gå in och baka lite i och med att det inte blev så snyggt då hon målade :P Så vi gick in och bakade två blåbärspajer. En åt mormor och en åt oss själva. Dock hade vi inga blåbär så vi fick åka iväg för att handla blåbär och lite annat smått och gott.

Efter pajbakning åt vi lite mat och paj och sen bar det iväg till mormor med andra pajen där vi än en gång åt lite paj :P

Sen har vi inte gjort så mycket annat än umgåtts med Rosanna och Alvin. Har just ätit lite nudelwok.

Ska cykla ner till Kalax nu och där blir det en dusch innan sängdags och D kommer hem.

Vi hörs snart igen ;)
2009-07-19 @ 19:42:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

svar. jag ska börja plugga så måste flytta :)

http://mariaelisabeths.blogg.se

2009-07-19 @ 20:19:21
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }