Så har den här dagen gått

Ja så har den här dagen gått. Tyckte den nyss började. Har inte alls hunnit vara på någon dator ikväll som ni kanske har märkt. Efter jobbet svepte jag ihop en risotto, som jag ska ta med till jobbet imorgon och jag åt även av den efter jobbet :) God blev den! Eventuellt så får ni ett recept på min risotto sen ;)

Efter risotton satt jag med mamma och pappa ute en stund. Sedan for mamma och jag med våra cyklar till mormor där moster, Rosanna och Alvin var. Vi skulle lära oss att koka "Klimpmjölk". Det ska ni få höra mer om imorgon.

Efter mormor hämtade Sosso mig och vi for och hämtade Bina. Men först for vi till hennes pappa fastän hon den här veckan var hos mamma. Oops :P Sosso tutade och allt utanför hennes pappas hus :D Sen bar det iväg till Yttermark där vi spelade byaligamatch. Jag var inte alls på topp idag, hade inte riktigt lust heller så det gick lite bajs.

Men nu ska jag sova. Är jättetrött! Ska cykla till jobbet imorgon från Kalax. Ca 5 km :)

Godnatt! Puss
2009-07-15 @ 22:53:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }