Powernap

Goddag igen :)

Jag har nyss tagit en powernap och det var så skönt! Skulle ha kunnat sova i flera timmar känns det som men det blev 25 minuter. Det blev lite för lite sömn inatt tror jag. Borde få sova lite till men jag hinner inte nu! Jobbet snart och sen ska jag upp i jobbet igen till 7.00 på morgonen så jag borde gå och lägga mig genast jag kommer ur jobbet ikväll :P Och det vet jag ju att det inte lyckas!

Vet faktiskt inte hur jag ska orka vara vaken och servicevillig i jobbet idag :P
2009-07-26 @ 13:09:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }