Nu ska jag ta kväll

Nyduschad och fräsh och ligger nu i sängen med vått hår. Ska börja sova nu för jag är så trött! Som tur börjar jag först 14.05 imorgon så jag får sova lite längre om jag vill, men jag tänkte jag ska upp samma tid som Dennis och cykla upp till mormor där morbror och kusin är :)

Det dåliga med att jag börjar sent är ju att jag slutar sent då också. Är ända till 21.05 imorgon i jobb. Men sedan är jag ledig resten av helgen! Lördag blir det bröllop förstås.

Godnatt alla! Puss
2009-07-16 @ 21:00:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }