Nu är det bestämt!

Nu är det bestämt att jag ska sluta skolan i Helsingfors!
Istället kommer jag i höst att befinna mig i Vasa :) Jättekul!

Jag gillade skolan i Helsingfors mycket men jag orkar inte vara i en stad långt bort hemifrån då alla andra super 3 gånger i veckan och jag inte är en stådan festande människa. I Vasa har jag alla andra mina kompisar och då kan jag åka hem när jag vill ungefär och behöver inte sitta hemma ensam i en hel helg utan ha pratat med någon alls.

Plus att det är mycket mera ekonomiskt att vara här uppe.

Året i Hfors långt borta från allt annat var mycket bra för mig och mina nerver. Men det räcker.
2009-07-02 @ 07:45:15 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanne

Neeeej! :( va tråkit!

2009-07-02 @ 19:54:41
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }