Mumindalen

Nu har vi nyss ätit stekt potatis och korv. Inte det allra godaste men till efterrätt åt vi risgrynsgröt och saftsoppa så det gillade jag!

Roosa och jag sitter och kollar på Mumin i Mumindalen nu just :) Mumin är så bra! ;D Men det är inte samma sak då det är på svenska. RIktiga mumin pratar finska, tycker jag.

Det börjar se mulet ut här så jag hoppas att det inte börjar regna då jag ska gå till jobbet härifrån. Fast då skjutsar väl nog morbror mig in till centrum.
2009-07-22 @ 12:36:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: laila♥

Tycker du att du är en snygg och bra person? Jag hoppas att du gör det för du verkar vara en underbar person! ♥

2009-07-22 @ 13:03:53
URL: http://blog.lailaaziz.com
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }