Morgondagens planer

Som sagt är jag ledig imorgon från jobbet och det är enda lediga dagen den här veckan :( Har bara en dag ledig nu i flera veckor framöver. Tungt tungt! Men jag måste tänka på att den är lönen jag får nu ska jag leva på resten av skolåret. Jag ska även ha råd med en södernresa med tjejerna! Håller på och sparar som bäst till det nu...

Jag tänkte ju att jag skulle ha varit med Jenni imorgon något men jag har inte hört något av henne ännu så jag vet inte vad hon busar på med nu :P Jag ska iallafall vara barnvakt åt Alvin från halv 2 imorgon och framåt någongång. Jenni är ändå så bra med barn och hón gillar dem också så jag tänkte att det inte skulle göra något heller om Alvin busar med oss ;D Vi får nu se.

Det var mina planer!
2009-07-20 @ 20:56:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }