Mooorning!

Godmorgon! Nu har jag fått sova lite längre.. D for heller inte och målade något tak idag i och med att det störtregnade då vi vaknade så då sov vi lite till också. Hoppas bara att det blir fint väder senare då Tomatkarnevalen börjar! Kollade igår att de hade lovat fint väder på eftermiddagen med sol och 20 grader.

Karnevalen börjar ungefär 16.00(?) och jag slutar 18.00. Hinner nog bra gå runt en stund då.

Vi hörs säkert mera senare för nu ska jag äta frukost!

Dagens outfit

Klänning - Vero Moda

Jag ser jättekonstig ut men varsågoda :P
2009-07-03 @ 08:54:53 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }